Po drugiej stronie obiektywu | Holiday



Pod każdym postem, w którym pokazuje Wam siebie, piszecie żebym pozowała częściej. Więc jest – kolejna notka ze mną przed obiektywem. Tym razem wykorzystałam okazje, że przyjechała do mnie siostra. Plan na ten dzień był taki, że to ja mam jej robić zdjęcia (jedne z nich mogliście oglądać w poprzednim poście <klik>), ale nie mogłam sobie odpuścić ;) Na chwile zamieniłyśmy się rolami i to ona bawiła się w fotografa. Wydaje mi się, że wychodzi jej to coraz lepiej. Z każdą sesją zwraca coraz większą uwagę na kadry, światło... Jak tak dalej pójdzie to będę miała pomoc do fotografowania imprez ;) A Wam, podobają się zdjęcia? ;)










 Koszulka – H&M | Spodnie – Terranova | Torebka – H&M | Okulary – New Yorker


10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia <3 Bardzo ładne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podobają! I to właśnie Ty się na nich świetnie prezentujesz :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: propozycje na b. upalne dni - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie

    http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wspaniałe, widać, że bardzo swobodnie czujesz sie jako modelka, nie tylko fotograf :)

    OdpowiedzUsuń