Natalia - outfits #5



Jak co miesiąc – zdjęcia stylizacji, które zrobiłyśmy z Natalią <klik>. W lipcu zrobiłyśmy naprawdę mnóstwo zdjęć, z czego mega się ciesze, bo uwielbiam nasze współprace! Już milion razy powtarzałam, że Natalia jest jedną z osób, z którymi najlepiej mi się pracuje, ale będę mówić to bez końca ;) Tym razem, stylizacje są bardzo różnorodne. Przewija się troche elegancji, stylu sportowego, jak i boho! Myślę, że każdy znajdzie coś, co mu się spodoba. Dajcie znać, który outfit najbardziej przypadł Wam do gustu :)














6 komentarzy:

  1. świetne stylizacje :) najbardziej podoba mi się ta z kapeluszem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje mi się podobają a najbardziej boho :* zazdroszczę Ci ze masz siostrę której możesz robić sesję ile wlezie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak nie do końca ile wlezie, bo mieszkamy "kawałek" od siebie :( ale jak już się umawiamy, to bierze całą walizke ciuchów i robimy tyle, na ile sił nam starcza :D

      Usuń
  3. Uwielbiam oglądać efekty waszej współpracy :) Najbardziej podoba mi się biały outfit i boho :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Wasz duet! :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń