Dually | Summer



Już jakiś czas temu wpadłyśmy z Natalią <klik> na pomysł, aby na naszych blogach publikować wspólne sesje. Długo nam zajęło zanim ten plan wcieliłyśmy w życie, ale udało się! Dzisiaj pierwszy post z tej serii. Cała nasza trójka ubawiła się podczas tych zdjęć niesamowicie. Po powrocie do domu w dalszym ciągu bolał mnie brzuch od śmiechu ;)
Nie będę dzisiaj przedłużać, bo Photoshop już do mnie krzyczy, że mam wracać ;) Zostawiam Was ze zdjęciami i liczę, że wyrazicie swoją opinie na ich temat w komentarzach :) 








JA: Top – New Yorker | Kimono – Bershka | Szorty – SinSay | Okulary – New Yorker | Plecak - New Yorker | Buty – SinSay
NAT: Kombinezon – Shein | Kimono – Tally Waijl | Okulary – Granashop.pl | Plecak - Shein | Buty – Modekungen.se


fot. Mateusz Fałek

13 komentarzy:

  1. Natalia jest wspaniała <3 Niczym rasowa modelka! Uwielbiam ją! Szczególnie na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że siostrę masz cudowną, ale widać, że obie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona jak zawsze! Wspaniałe zdjęcia i cudowne modelki <3
    Czekam na kolejne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja! obie wyglądacie cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna była ta wspólna sesja :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze super :D czekam na sesje ślubną <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje, że już niedługo się tutaj pojawi :)

      Usuń