Boho



Jeszcze jakiś czas temu zarzekałam się, że moimi ulubionymi sesjami, są te miejskie. Teraz jednak przeprosiłam się z bardziej naturalnymi plenerami i uwielbiam plaże, jeziorka, łąki, lasy... Wszystko to odkrywam na nowo. Pierwszym krokiem do tych "przeprosin" była sesja z Anną o zachodzie słońca <klik>. Drugi krok to właśnie ujęcia, które pokazuje Wam dzisiaj. Tak się zapatrzyłam na te miejskie sesje, że kompletnie zapomniałam jak miło tworzy się z dala od wszystkich. Tylko ja i modelka. A na około cisza i spokój. Do tego miejsce, w którym robiłyśmy zdjęcia, mam praktycznie pod domem! I jak tu nie korzystać? ;) Pozowała oczywiście niezawodna Natalia <klik>. Mam nadzieje, że ta sesja przypadnie Wam do gustu! :)

Chętnych na takie plenerowe sesje, proszę o kontakt w wiadomości na fanpejdżu <klik>! :)














Filmowa zapowiedź tej sesji :)

25 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Dobrze, że przeprosił naturalne miejsca :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Zazdroszczę tak pięknego miejsca blisko domu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna sesja! Też wolę miejskie klimaty, ale ta seria trafia do mnie całkowicie! :D Mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. robisz zdj w rawach czy jpg ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super klimat! :) jakiego filtra użyłaś do tych zdjęć? i w jakim programie przerabiasz jeśli mogę wiedzieć ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      wszystkie zdjęcia obrabiam w photoshopie. Nie używałam żadnych filtrów, tylko kolorów selektywnych i krzywych :)

      Usuń
  6. Masz śliczną urodę ! Zdjęcia mają świetny klimat :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili :)
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ja uwielbiam jak niektórym nie chce sie nawet postu przeczytać... na zdjęciach nie jestem ja.

      Usuń
  7. świetne kimono upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie. Wolę Twoje miejskie sesje, ale tutaj spisałaś się i tak świetnie (jak zwykle).

    Ja tak miałam ze zdjęciami kwiatów. Kiedyś lubiłam je fotografować, potem porzuciłam to na bardzo długi czas. Aż tej wiosny odkryłam na nowo ten cudny świat i go chłonę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety łapie takie "fazy"... albo robię wszystkie sesje w mieście, bo jestem tym zajarana, albo nagle zwrot o 180 stopni i wszystkie w lasach, na łąkach itp ;)

      Usuń
  9. Robisz świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że już niedługo i mi będą takie wychodziły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo :)
      i trzymam kciuki za Twój rozwój! :)

      Usuń
  10. robisz niesamowite zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz cudowne zdjęcia! Modelka też spisała się na medal :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyszły te zdjęcia. Typowo letni klimacik! :) Do boho widziałabym jeszcze piekny pomarańczowy zachód słońca. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjęciowa z drugą modelką pt. ''Rock'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/rock.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) taki był plan właśnie z tym zachodem, ale niestety pogoda postanowiła zrobić na złość i robiłyśmy te zdjęcia w pochmurny dzień -,-

      Usuń