Angelika i Kuba



Uwielbiam zdjęcia par, uwielbiam miłość zamknięta w kadrach, więc w dzisiejszym poście możecie oglądać Angelike i Kube. Sesje wykonaliśmy z poprzednią niedziele. Pogoda była wtedy nie do zniesienia! Okropny zaduch i co sekundę zmieniające się światło. Co chwile miałam coś niedoświetlone albo prześwietlone, a jak już przestawiłam ustawienia na właściwe, to światło znów robiło psikusa. I tak w kółko... Jednak daliśmy radę, wyszło nam trochę fajnych ujęć, więc zapraszam Was do oglądania! :)

A wszystkie pary, które chciałyby zrobić sobie pamiątkę w postaci zdjęć – zapraszam przed obiektyw! :)








5 komentarzy:

  1. 4 i 5 śliczne, ale trzy pierwsze jak dla mnie trochę za smutne jak na parę :/ kolorki mogły być weselsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znosze "czystej" zieleni na zdjęciach -,- więc musiałam ją jakoś "przygasić" :P

      Usuń
  2. Co do zieleni jak dla mnie zrobiłaś dobrze, bo wszystkie zdjęcia są genialne i mają w sobie jakiś urok. Na ostatnim zdjęciu jedynie co razi mnie jakiś rozmazany obiekt w lewym dolnym rogu. Po za tym bardzo śliczne zdjęcia! :)
    http://nataliachrapekfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      a ten "obiekt" to kawałek liścia - robiłam to zdjęcie zza krzaka :P

      Usuń
  3. Zdjęcia bajeczne ♥
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń