Agnieszka i Robert



Kolejna para przed moim obiektywem! Niestety, mam to do siebie, że jak się czegoś uczepie, to mogę wałkować to bez końca. Nie ważne, czy to stylistyka zdjęć, czy temat – nigdy mi dość. Teraz właśnie mam "faze" na sesje zakochanych. Jedną mogliście oglądać niedawno tutaj <klik>, ta jest druga, a jeszcze jestem w trakcie obróbki pleneru ślubnego, więc będzie i trzecia! :)
     Podczas tych zdjęć towarzyszył nam uroczy psiak Agnieszki i Roberta – Parys. Niestety, miał nas i całą sesje w głębokim poważaniu, jednak kilka całkiem fajnych ujęć udało nam się zrobić (moim ulubionym jest to pierwsze ;)). Żeby nie przedłużać, zapraszam do oglądania i komentowania ;)















6 komentarzy:

  1. Zdjęcia wyszły cudnie! Oby Twoja " faza " na sesję z zakochanymi, nie skończyła się tak szybko!
    Miłej reszty wakacji!
    Zapraszam Cię też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja, najbardziej podoba mi się 8 zdjęcie :D uroczy ten pies :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń