Wesele Anity i Tomka



Kolejny post, w którym pokażę Wam zdjęcia inne, niż te z sesji zdjęciowych. Mój ostatni reportaż (z Balu Gimnazjalnego <klik>) został przez Was baardzo miło przyjęty. Dostałam dużo pochwał, co bardzo mnie zmotywowało i dało wiarę w siebie! Dzisiaj będziecie mieli okazje obejrzeć, jak Iza sprawuje się na weselach ;) Mam nadzieję, że i te zdjęcia przypadną Wam do gustu. Ja mogę powiedzieć, że pierwszy raz jestem w sumie dumna z moich zdjęć, z takiej imprezy. Dajcie znać, czy Wam też się podobają i nad czym mam jeszcze popracować. Zapraszam do oglądania! :)

















6 komentarzy:

  1. Jakich obektywów używałaś?:) I miałaś może zewnętrzną lampę błyskową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 50mm f/1.4 , a lampa Canon Speedlite Ex 430 :)

      Usuń
  2. Zdjęcia super :> Na weselu byłaś sama jako fotograf czy z drugim fotografem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym weselu byłam gościem i tak dla siebie zrobiłam kilka zdjęć, żeby się sprawdzić ;)

      Usuń