Sunset



Moja druga współpraca z Anną... i po raz drugi jestem niesamowicie zadowolona z efektów! Ta dziewczyna została stworzona po to, aby stać przed obiektywem. Uroda, figura, sposób w jaki pozuje – to wszystko jest idealnie zgrane. A jeszcze światło jakie udało nam się złapać na zdjęciach... Coś pięknego. Niestety rzadko mam okazje fotografować w takich warunkach, a efekty jakie można uzyskać to czysta magia. Więc jeśli ktoś byłby zainteresowany sesją o zachodzie słońca, proszę o kontakt na priv :) I zapraszam do obejrzenia zdjęć! :)
















14 komentarzy:

  1. Cudownie, klimat lata <3
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ten klimat przypomina mi zdjęcia Banaszek! Cudooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba najmilsze skojarzenie, jakie mogłam usłyszeć! :D

      Usuń
  3. Zdjecia sa boskie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia !:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę ale cudeńka! uwielbiam takie światło, super sesja ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjaa, rzeczywiście, dziewczyna ma bardzo duży potencjał! Figura i twarz - przepiękne! I zdjęcia również, cudownie, że trafiłyście w złotą godzinę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięęękne! Też uwielbiam zachody słońca, może kiedyś nauczę się łapać tak światło. :3 ostatnio mi nie poszło, ale nie poddaję się tylko dzielnie pracuje:) chętnie zobaczę u Ciebie kolejne zachodowe portrety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siedze w foto prawie 6 lat, a jest to pierwszy zachód, z którego jestem zadowolona :P u innych zawsze podziwiałam, a sama unikałam tego światła jak ognia w obawie, że coś nie pójdzie ;) ale mam nadzieję, że teraz takie zdjęcia będą się pojawiały u mnie bardzo często! :D

      Usuń
  8. zdjęcia, modelka i sukienka- cudowne <3

    uwielbiam Twoje sesje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudowne światło! <3 Magicznie, przepiękna sesja!

    OdpowiedzUsuń