Natalia - outfits #4



Kolejny szybki post, ze względu na to, że w dalszym ciągu mam mase obróbkowych zaległości... Ale jeszcze ze trzy dni i wyjdę na prostą! Dzisiaj pokażę Wam wszystkie sesje outfitowe, które zrobiłyśmy z Natalią w tym miesiącu. Ostatnio pochwaliłam, że robimy ich coraz więcej i chyba trochę zapeszyłam ;) Jednak z racji tego, że zaczęły się wakacje, mam nadzieje, że zasypiemy Was wspólnymi zdjęciami! Tymczasem zapraszam do oglądania i skomentowania, które zdjęcia podobają się Wam najbardziej :)

Więcej zdjęć konkretnych outfitów znajdziecie u Natalii <klik>








7 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, czekam na więcej :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. też mi się mega podoba i żałuje, że nie robiłyśmy tych zdjęć w mieście :(

      Usuń
  3. Drugie i ostatnie najbardziej mi się podobają kadry !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też najbardziej podoba się drugi strój. A kadr szósty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobra sesja, świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń