Juliette in Wonderland



Dzisiaj coś, co lubię najbardziej! Piękna modelka, fajna stylizacja i miejski plener z nutką subtelności, która nadaje zdjęciom fajnego klimatu. Robiąc takie sesje nic mi więcej do szczęścia nie jest potrzebne. Co do modelki, raczej wszyscy już ją poznają, bo pojawia się tutaj już po raz drugi (i mam nadzieje, że nie ostatni!). Ale jeśli jest tu jeszcze ktoś, kto nie kojarzy Julii, zapraszam tutaj <klik>
Nie mam niestety czasu na to aby się bardziej rozpisać (multum materiału do obróbki na mnie czeka), więc mam nadzieje, że zdjęcia obronią się same :) Zapraszam do oglądania!












21 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia !:) jak i piekna modelka !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i zdjęcia się jak zwykle bronią same, nie musisz się rozpisywać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne i pełne profesjonalne. Look modelki też jest niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra sesja! lubie miejskie klimaty więc jak najbardziej jestem na tak! ;) i stylizacja miodzio

    OdpowiedzUsuń
  6. Modelka wysżła na zdjęciach rewelacyjnie :)
    Bo zdjęcia śliczne xd
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam miejskie ujęcia. Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna modelka,a zdjęcia jak zawsze-klasa sama w sobie :) Jedynie spodnie,które ma na sobie modelka nie przypadły mi do gustu,ale o gustach się nie dyskutuje więc zostańmy przy tym,że zdjęcia wyszły świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję <3 mam nadzieję, że nie ostatni :)) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ! Ale co się dziwić jak modelka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ! Ale co się dziwić jak modelka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ! Ale co się dziwić jak modelka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo "miejsko", w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjecia! I piekna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjecia! I piekna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, genialne! Modelka miała świetną stylizację. :))

    OdpowiedzUsuń