Po drugiej stronie obiektywu | Best time



Przepraszam za kolejny post, w którym pokazuję samą siebie, ale nie chcę aby blog przez dłuższy czas świecił pustkami, a nie mam jeszcze obrobionych innych zdjęć :( mam nadzieję, że jakoś strasznie Was te moje "sesje" nie zanudzają i obiecuję, że w kolejnym poście nie zobaczycie już mojej twarzy! ;) Zdjęcia, które dzisiaj pokazuje wykonał mój chłopak i jestem z nich zadowolona prawie w takim samym stopniu jak z tych z poprzedniego posta! Zapraszam do oglądania! :)

PS. Co byście powiedzieli na konkurs, w którym jest do wygrania sesja zdjęciowa z makijażem i stylizacją? :)











22 komentarze:

  1. Piękne te buty *-* i w ogóle cała stylizacja :) nosiłabym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepraszaj bo miło ogląda się również Twoje zdjęcia :D A przy okazji Twój chłopak może się czegoś nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plecak jest świetny a zdjęcisa cudowne. Super kadry!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi tam podobają się zdjęcia z Tobą w roli modelki, o. :) Naprawdę świetne ujęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega mi się podoba ta stylizacja! super zdjęcie! a skąd buty? bo są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodawaj wiecej swoich zdec i za to nawet nie przepraszaj a ja obserwuje :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie ;)
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/06/konkurs-znu.html ZAPRASZAM NA KONKURS ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna jest ta stylizacja bardzo mi się podoba :) http://mlodamarika.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. jak już ktoś wcześniej pisał - nie przejmuj się tym, że "wrzucasz głównie siebie", bo my lubimy Cię oglądać! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No i znowu jestem zachwycona zdjęciami, super! A taki konkurs byłby świetny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny luzak! Jesteś śliczna masz bardzo nietypową urodę i w dodatku genialne włosy!

    Pozdrawiam i Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ Zachęcam również do obserwowania, chętnie się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle miłych słów... dziękuje bardzo! <3

      Usuń
  12. super fotki !
    patrycjasyrnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny jest ten zestaw!
    taka dziewczęcość w miejskim wydaniu i z nutką grunge'u - mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń