Juliette in Wonderland



W dzisiejszym poście pokaże Wam efekty mojej sesji z Julią. Większość z Was pewnie kojarzy moją modelke, więc nie muszę jej szczególnie przedstawiać ;) Nasza współpraca przebiegła bez najmniejszych problemów, zgodnie ustaliłyśmy termin i miejsce, a ja z niecierpliwością czekałam na realizacje naszych planów. Sama sesja minęła (zdecydowanie za szybko!) w bardzo miłej atmosferze, dzięki przyjaznemu usposobieniu Julii. Tych, którzy jeszcze jej nie znają, koniecznie zapraszam na bloga <klik> i na fanpejdża <klik> :) No i oczywiście do obejrzenia zdjęć i wyrażenia opinii! :)








13 komentarzy:

  1. też czekam na moją współpracę z Julią! <3 super wyszła Wam ta sesja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja świetna, zdjęcia super i modelka piękna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://juliakonieczny00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne ujecia, modelka ma swietna sukienke :P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sesja, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne takie subtelne !
    patrycjasyrnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie za krótka <3 To dlatego, że ja zawsze w biegu!
    Śliczne te zdjęcia, dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem zrobimy coś dłuższego z większą ekipą! :D
      to ja dziękuje <3

      Usuń
  7. Jestes sliczna. Slicznie wygladasz i sliczne masz zdjecia. Jejku 💗👌

    OdpowiedzUsuń