Fotorelacja ze spotkania z Sylwią Gaczorek i Maritą



Tego rodzaju posty, czyli fotorelacje strasznie rzadko pojawiają się na blogu. Niestety, kiepsko czuje się w tej dziedzinie fotografii, co innego zrobić jakieś fashion, czy portrety. Ale! Wszystkiego trzeba próbować, a takiej okazji odpuścić nie mogłam. Od dawna chciałam poznać na żywo Sylwie, zobaczyć jaka jest. Okazja przytrafiła się sama! Podczas pobytu w Warszawie, razem z Maritą zorganizowały spotkanie dla swoich obserwatorów. Nie ma co tutaj przedłużać, zapraszam do oglądania :) a jeśli ktoś rozpoznaje się na zdjęciach – piszcie na priv! Wyśle więcej ;)















Kolejny raz w tym roku mogę odhaczyć jakieś moje małe fotograficzne marzenie. Coś za dobrze mi chyba idzie? ;) Oprócz zdjęć ze spotkania, udało mi się zrobić też kilka solowych Sylwii! Wyobrażacie sobie moje szczęście? Do domu wracałam w podskokach, żeby jak najszybciej usiąść do tych zdjęć. Co prawda nie jest to szczyt moich fotograficznych możliwości, ale jak na kilkuminutową "sesje" jestem baaardzo zadowolona! :)













16 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej dziewczynie nigdy, ale jest wprost prześliczna! *.*
    Ciekawa fotorelacja. :)

    Nowa sesja zdjęciowa już u mnie! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/crying-baby.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! bardzo klimatyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ! Ja również nigdy o niej nie słyszałam, jednak zdjęcia mnie zauroczyły :)

    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poście jest podlinkowany blog Sylwii, więc zapraszam do odwiedzenia ;)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia! i Cudne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak wspaniałego przeżycia :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gaczorek i Deynn świetne dziewczyny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. to musiało być niezłe przeżycie ;) świetna pamiątka!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam na spotkaniu! Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz do mnie na priv, moze mam jakies zdjecia z Toba :)

      Usuń
  9. http://raspberrydizziness.blogspot.com/2015/05/pitbull-ft-flo-rida-cant-believe-it.html zapraszamy serdeczenie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Po zdjęciach widzę, że na spotkaniu było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te zdjęcia ;o <3

    OdpowiedzUsuń