Before - After #1



Dość długo zabierałam się do napisania tego posta. Na początku nie wiedziałam, czy w ogóle będą chętni żeby coś takiego czytać/oglądać. Jak się okazało, że są, to miałam za to problem z wyborem zdjęć :D Nie chciałam umieszczać tutaj zdjęć z sesji zleceniowych (chociaż jedno się znalazło) tylko z tych moich prywatnych. Mam nadzieję, że po obejrzeniu moich fotografii przed i po obróbce skończą się hejty o nadużywaniu photoshopa. Pokazując te zdjęcia przed obróbką, czuję się troche jakbym sama się przed Wami obnażała ;) wszystkie moje prace, to takie moje "małe dzieci". Teraz sami możecie zobaczyć, że tego photoshopa wcale dużo w nich nie ma. Z biegiem czasu staram się go bardzo ograniczać, tak aby zdjęcie w efekcie końcowym wyglądało lepiej, niż to które wyszło prosto z mojego aparatu, ale żeby też nie straciło na naturalności. Dajcie znać, czy takie posty Wam się podobają, czy jednak mają pojawiać się tylko te typowo sesyjne :) 










30 komentarzy:

  1. Wszystkie zdjęcia mnie urzekły, jestem pod wielkim wrażeniem, kopara opada, że tak powiem :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega mi miło, że "robią wrażenie" :))

      Usuń
  2. ja chcę kolejne posty takiego typu ! :D
    Zdjęcia są przerobione ładnie, z wyczuciem. Świetny retusz ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3
      chyba będą się takie pojawiały raz na miesiąc/ na dwa :)

      Usuń
  3. Niesamowite zdjęcia! Na prawdę widać różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie przerabiasz, masz świetne wyczucie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to nie mam talentu do obrabiania zdjęć :(
    możesz zobaczyć na własne oczy u mnie na blogu :( masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o obróbke to moim zdaniem trzeba sobie ją raczej wypracować, niż mieć talent :) moja obróbka z moich początków fotografii to istna tragedia :P

      Usuń
  6. Zdjęcia mają swój limat, bardzo przypadły mi do gustu! Hejtami się nie przejmuj, niech sami coś pokażą, a nie tylko krytykują!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/05/jakos-nie-mogam-sie-pozbierac-na.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia :)
    chybarobiezdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W co chcesz przepraszam u mnie klikac?

      Usuń
  9. Super przerobione zdjęcia :) masz talent :)
    http://juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście przerobione super ale i bez obróbki wyglądają nieźle! :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :)


    www.marynasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjecia kochana :* widac ze kochasz to co robisz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, więcej takich!
    też chciałabym potrafić przerobić zdjęcie w ten sposób.. ;c
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą się takie posty pojawiać systematycznie :) dziękuje :)

      Usuń
  14. great post as always :) love your blog:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne zdjecia ; )

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie świetny post, lubię oglądać takie przed i po :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Więcej takich postów :* Zdjęcia po przeróbce są piękniejsze, ale nie przesadziłaś z photoshopem więć wyszło naturalnie :3
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. i przed i po wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wiedziałam już od jakiegoś czasu, że z obróbką świetnie sobie radzisz !:)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. więcej takich notek! :) uwielbiam Twoje zdjęcia ;)
    zapraszam też do nas - http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. więcej takich notek! :) uwielbiam Twoje zdjęcia ;)
    zapraszam też do nas - http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń