Po drugiej stronie obiektywu | Like a child!



Ten post miał się ukazać jutro, jednak koniec miesiąca zbliża się wielkimi krokami, a ja mam Wam do pokazania tyle zdjęć, że muszę się sprężać! ;) Ta "sesja" została wykonana w Lublinie. Dojechaliśmy z Mateuszem na miejsce troche za wcześnie i zamiast czekać bezczynnie na Dominike postanowiliśmy skorzystać z okazji i zrobić kilka zdjęć. Tym bardziej, że pogoda była świetna! Co zresztą widać po tym, w co byłam ubrana ;) Bardzo mnie to dziwi, ale posty ze mną przed obiektywem cieszą się tutaj dosyć dużą oglądalnością, tak więc na pewno będą się jeszcze takie pojawiały! :) Tymczasem zapraszam Was do oglądania :)
A może chcielibyście zobaczyć jakiś inny, tematyczny post? Czekam na propozycje w komentarzach, na ask'u lub na priv! :)









19 komentarzy:

  1. Chcę tę spodnie! Gdzie je zdobęde?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ogrodniczki! Twoje sa mega i bardzo podoba mi się takie luźne zestawienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia! Ciekawa, na luzie stylizacja. :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie mega zdjęcia !
    tez planuje zdjęcia w podobnych spodniach !
    Super !

    zapraszam !
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :) i świetne ogrodniczki !!


    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo fotogeniczna :* Super ogrodniczki! Chcę takie! Teraz! Super zdjęcia :* Czekam na kolejną notkę
    Zapraszam do mnie : http://miloscnietypowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nice post as always :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, zdjęcia wyszły piękne, super są te ogrodniczki :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemnie luźna sesja. Widać, że pozowanie sprawia Ci radość :)

    syllowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne fotki wyszły :D

    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale do niczego nie zmuszam oczywiście :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z SASSY OOTD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, mega prosto, ale też bardzo stylowo. Co do bloga, robisz przepiękne zdjęcia, obie sesje z Dominiką mają tak cudne światło, wszystkie zdjęcia wyglądają naprawdę profesjonalnie. :) Czepiłabym się tylko rozmiaru, wolałabym oglądać je w większym formacie, bo aż szkoda kiedy są takie malutkie! Kradnę do obserwowanych :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo <3
      co do rozmiaru, to próbowałam z większymi, ale jakoś mi nie leży z całością bloga :/ ale klikając w nie, powiększają się i można wtedy spokojnie sobie oglądać :)

      Usuń
  12. Rewelacyjne ogrodniczki, zakochałam się!
    Lubie przeglądać blogi o podobnej tematyce co moja :)
    Organizuję na blogu akcję dla blogerek modowych. Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i bardzo bym chciała żebyś wzięła w niej udział. Łowię wśród blogerek najlepsze stylizacje miesiąca, które lądują u mnie na blogu wraz z pełnym opisem bloga - promuję blogerki. Masz ogromne szanse na rozpowszechnienie swojego bloga - ilość stałych odbiorców.Tworzę również wielki katalog stylizacji, który będzie cały czas dostępny i bardzo bym chciała żebyś się w nim znalazła :) Pierwsze osoby już się zgłaszają! Więcej informacji na
    http://www.camesss.pl/2015/04/zabawa-moda-z-camesss.html
    Liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń