Julia



Właśnie zaczął się maj, a ja mam Wam do pokazania jeszcze mnóstwo sesji z kwietnia (nie pojawią się one na blogu, będę jednak pojedyncze zdjęcia wrzucać na fb i photobloga)! Znów się nie wyrobiłam... Niestety nie umiem sobie wszystkiego zorganizować tak, aby posty na blogu pojawiały się systematycznie. Chociaż, w tym miesiącu nie było z tym chyba jakoś najgorzej? :) Jeśli było ich za mało to mam nadzieję, że mi wybaczycie, szczególnie oglądając zdjęcia! Strasznie brakowało mi na moich sesjach uśmiechu i voilà! "Mówisz i masz". Chciałam uśmiech to dostałam. I to jaki! Piękny i niezwykle zaraźliwy. Po zdjęciach z Julią, wracając do domu uśmiech nie schodził mi z twarzy, aż niektórzy ludzie zaczęli dziwnie na mnie zerkać ;) Mam nadzieję, że po ich obejrzeniu, Wy również się uśmiechniecie. Do następnego! :)









11 komentarzy:

  1. Prześliczne sukienki, super w nich wyglądasz, pasują ci
    Co ty na wspólną obs?
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ktoś zapomniał przeczytać post. NIE JA JESTEM NA ZDJĘCIACH.
      Podziękuje za "wspólną obs".

      Usuń
  2. piękne zdjęcia <3
    nataliasolak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka !
    Zapraszam igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tylko Ty masz problem z systematycznością pisania. ;-; Co zrobić...
    Bardzo dobre zdjęcia, aż chce się widzieć więcej. :D Podoba mi się ta czarna sukienka.
    (dodatkowo) Szacun za zdanie co do 'obs/obs'.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna modelka i stylizacja, zdjęcia też niczego sobie :)

    ana-beauty-world.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja baaardzo rzadko lubię uśmiech na zdjęciach, chyba jedynie przy sesjach dwóch osób/par, przyjaciół. Inaczej według mnie uśmiech wygląda sztucznie, aleee...:P Sesja mi się podoba, chyba bardziej drugi set w białej sukience, kolorystyka jest bardzo na tak, głębia, kadry!
    A co do postu, ja piszę jeszcze gorzej...niesystematyczność górą. Ale Ty masz czytelników, a u mnie od parafii się jakiś trafi czasem post, który ma ok 20 komentarzy, a przy innych po jednym komentarzy. Ja nie z tych by spamować, a tak to brak motywacji:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka stałych osób jest, fakt. ale reszta to ta co spamuje mi, zresztą widać po komentarzu troche wyżej, gdzie ktoś pisze, że super wyglądam na tych zdjęciach -,- nawet nie zadała sobie ta osoba trudu przeczytania tych kilku zdań, które nakreśliłam, żeby nie pisać tych idiotyzmów :/ napisała debilny komentarz, tylko po to żebym weszła do niej - to nie wiem, czy lepiej mieć czytelników, którzy nie komentują, czy takich którzy piszą bzdety :P

      Usuń
  7. Podobają mi się te zdjęcia;)
    życzę systematyczności ;)

    OdpowiedzUsuń