Grunge session



Kolejny post z Natalią w roli głównej. Nie da się ukryć, że jest to najczęściej pojawiająca się modelka u mnie ;) ale jest też jedną z tych, z którymi pracuje mi się najłatwiej i najprzyjemniej. Dzisiaj pokaże Wam jedną z naszych ostatnich sesji, w trochę grunge'owym stylu – który uwielbiam! Delikatnie przejadły mi się już "klimatyczne portrety z pięknym rozmyciem", więc postanowiłam tutaj użyć obiektywu szerokokątnego, który moim zdaniem spisał się świetnie. Nie jest to niestety jakieś świetne, jasne szkiełko, ale myśle, że efekty i tak są dosyć ciekawe. A Wy jak uważacie? :)
PS. Od razu przepraszam za dużą ilość zdjęć, ale kompletnie nie mogłam się zdecydować ;)


















Zapraszam też na bloga Natalii, znajdziecie tam dużo ciekawych stylizacji! :) <klik>

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jak zmienie wygląd bloga na pewno będą większe :) teraz jakoś nie pasują :/ i dziękuje! :)

      Usuń
  2. Zdjęcią są cudowne! Stylizacja skradła mi serce. Duże brawa dla fotografa za świetną robotę :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love grunge :3
    You have a nice blog <3

    I'm following you. Follow back?
    Sleepy Deer

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń