Gosia



Posty z Gosią lubicie, więc mam nadzieje, że ten też się spodoba! Tym razem postanowiłyśmy stworzyć coś w nieco odmiennym klimacie niż reszta naszych sesji. Myślę, że udało się nam pokazać Gosie i moje zdjęcia w mroczniejszej odsłonie. Co do miejsca, od samego początku byłyśmy zgodne – nic nie będzie się nadawało bardziej niż Stara Warszawska Praga. I był to strzał w dziesiątke! To jakim klimatem emanują te wszystkie praskie zakątki, nadało naszej sesji właśnie takiego klimatu jaki chciałyśmy stworzyć :) Pogoda też po części nam sprzyjała – no do momentu, w którym zaczęło padać ;) ale przynajmniej nie było uporczywego słońca, które by nam wszystko psuło. O stylizacje i makijaż zadbała oczywiście niezastąpiona Gosia. A za asyste przy blendzie dziękuje Mateuszowi i Bartkowi! :)











19 komentarzy:

  1. Z posta na post coraz bardziej podobają mi się twoje zdjęcia. Mają ten klimat. Mam nadzieję, że w przyszłości kiedyś Tobie dorównam :) Jeśli mogę wiedzieć w jakim programie obrabiasz zdjęcia?
    Pozdrawiam ! http://paulinajphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo mi się podoba ta sesja ♥ ogólnie ostatnio widac, że tworzysz coraz lepiej, gratki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna są te zdjęcia! Cudowne!
    http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, klimatyczne zdjęcia.
    Ale mam jedno "ale" co do stylizacji modelki - moim zdaniem szpilki bardziej by tu pasowały.
    Ale moze to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia gustu, ale przy niektórych ujęciach rzeczywiście szpilki może by ładnej wyglądały ;)

      Usuń
  5. Kilka razy przejeżdżałam przez Pragę. Bardzo urokliwa dzielnica, w klimat wpasowałyście się doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. urokliwa, a jednocześnie straszna ;)

      Usuń
  6. Masz wielki talent i cudowne modelki! Twoje zdjęcia ogląda się z przyjemnością!

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze i drugie zdjęcie - wow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie no... brak mi słów ! genialne zdjęcia !
    szkoda, że nie mieszkam w Warszawie, bardzo fajne miejsca tam można znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) fajne miejsca na zdjęcia można znaleźć tak naprawdę wszędzie :)

      Usuń
  9. ale klimat <3 najbardziej chyba podoba mi się 5 zdjęcie, jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudownosci! portrety najlepsze dla mnie

    OdpowiedzUsuń