Dominika #1



Troche ponad tydzień temu dodałam post, który zaczynał się od zdania "Kolejne fotograficzne marzenie spełnione!" i dzisiejszą notke mogłabym rozpocząć w ten sam sposób! :) Ten rok jest dla mnie bardzo łaskawy, od stycznia zrobiłam więcej własnych projektów niż przez ostatnie dwa lata! Tym razem, tym "kolejnym fotograficznym marzeniem" była sesja z Pomarańczką. Obserwuje jej "kariere" przed obiektywem już od paru ładnych lat i już dawno miałam ochote porwać ją na sesje. Niestety, nigdy nie było nam do tej współpracy jakoś po drodze... Aż do teraz! Stwierdziłam, że nie samą pracą człowiek żyje i pora zrobić też coś dla siebie. Napisałam do Dominiki z propozycją sesji. Na moje szczęście zgodziła się i jakiś czas po omówieniu koncepcji siedzieliśmy z Mateuszem w samochodzie jadąc w kierunku Lublina :D Współpraca poszła bardzo płynnie i ja z efektów jestem bardzo zadowolona, mam nadzieje, że Wam też się one spodobają. I uważajcie – jest dużo zdjęć! ;)
+ bardzo dziękuje Magdzie Pyzik za piękny makijaż do naszej sesji :)

Z Lublina pojawią się jeszcze dwa posty (w sobote druga stylizacja z Dominiką, a we wtorek 
mini – sesja ze mną ;) )



















Zapraszam Was na bloga Dominiki <klik> i na jej fanpejdża <klik> jak również na fp Magdy <klik> :)

PS. Zdjęcia w dyptykach są w bw, a nie sepii, ale kochany blogspot znów postanowił się nad nimi "poznęcać" :/

35 komentarzy:

  1. Cieszę się, że kolejne fotograficzne marzenie spełnione! ;-) sesja wyszła Wam genialnie! Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna modelka ! Zdjęcia wyszły genialnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tej modelki ! :) sama bym chciała porwać ją na sesję !:)
    udana sesja! i świetny koncept :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post! Zainteresował mnie Twój blog! Tymczasem zapraszam do siebie :)MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, prześliczna modelka! ♥

    Pozdrawiam✿
    ♥Mój blog-kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się zdjęcia! A dziewczyna świetnie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaał... jak tu pięknie! cudowne zdjęcia, te i z poprzednich wpisów. zakochałam się!
    zostaję tu na dlużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia, wielkie WOW!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawał dobrej roboty ! Uwielbiam twoja kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne zdjęcia! Mają super klimat :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/ciezka-praca-blogerek.html
    Jeżeli post ci się spodobał- zaobserwuj, skomentuj to bardzo motywuje <3

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sesjaa <3
    klikniesz w klik w poscie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, jak z jakiegoś filmu :-) Trencz genialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepsza sesja!!! piękne, nie da się oderwać wzroku ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się ciesze, że przypadły do gustu! ♥

      Usuń
  15. WOW, she's so pretty !
    And the photos are amazing.
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, świetna sesja, piękne zdjęcia robisz! ♥

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za piękna sesja :)

    madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń