Chrzest Antosia



Dzisiaj chciałabym Wam pokazać troszeczkę inne zdjęcia niż zazwyczaj, a mianowicie fotorelacje ze chrztu Antosia. Większość sesji, które tutaj publikuje są to sesje modowe/portretowe, więc mam nadzieje, że spodoba Wam się taka mała odskocznia :) Tym bardziej, że Antoś jest najsłodszym dzieckiem jakie w życiu widziałam! I nie – wcale nie przesadzam :) Zresztą, zaraz zobaczycie sami ;) Jeszcze tylko chciałabym wspomnieć, że są to pierwsze chrzciny, które miałam przyjemność fotografować, więc mam nadzieje, że będziecie wyrozumiali i że zdjęcia się spodobają. Ja jestem z nich zadowolona, a rzadko mi się to zdarza ;) Zapraszam do oglądania!

W poprzednim poście pytałam co chcielibyście zobaczyć na blogu, trochę osób odezwało się w tej sprawie na priv i najwięcej z nich prosiło o notke z moimi zdjęciami przed i po obróbce. Tak więc pojawi się ona już na początku maja! :)

















8 komentarzy:

  1. Słodziak niesamowity! Fajnie zdjęcia,a mi najbardziej podoba się portrecik małego w niebieskim stroju oraz 3 i 4 zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana dziekuje ci za komentarz pozostawiony u mnie :)
    Przeglądałam twoje prace z poprzednich postów. Są rewelacyjne! Mowie całkiem powaznie i z checią bede wyczekiwac na kolejne! jak długo sie tym już zajmujesz?
    Zdjęcia z chrztu też mi sie podobają, jednak moje serce skradły zdjęcia modowe szczegolnie w miescie :)
    Obserwuje obowiązkowo twojego bloga i czekam na twoja opinie, ewentualnie wskazówki, odnosnie moich zdjec. W koncu trzeba wypracowac tą amatorszczyzne :)
    Pozrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje <3 w sumie już jakoś ok. 5 lat :)
      na pewno będę do Ciebie zaglądać i podpowiadać ;)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia ! Bardzo mi się podobają !!

    OdpowiedzUsuń