Natalia - outfits #2



W tym miesiącu z Natalią dałyśmy rade zrobić zdjęcia tylko trzech stylizacji. Wszystko przez pogode, jak już udało nam się zobaczyć to było pochmurnie, deszczowo i o jakiejkolwiek sesji można było zapomnieć. Ale mam nadzieje, że w kwietniu już zacznie zaglądać do nas słoneczko i będziemy mogły zacząć działać zdjęciowo w większym zakresie ;) Wracając do tego, co pokazuje Wam dzisiaj – druga i trzecia stylizacja była robiona podczas naszego pobytu we Wrocławiu. Początkowym zamysłem było to żeby na zdjęciach pokazać też miasto, które jest przepiękne i które uwielbiam, ale tak jak wspominałam, pogoda pokrzyżowała nam plany, co niestety widać... Na pewno nie była to moja ostatnia wizyta we Wrocławiu, więc mam nadzieje, że następnym razem pogoda bardziej dopisze i będę mogła sie z Wami podzielić większą ilością fotografii :) 
Zapraszam też na bloga do Natalii <klik>









przypominam, że stały kontakt możecie mieć ze mną na snapie!!! :)

7 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładną siostrę, ale widząc tez twoje zdjęcia, stwierdzam, że to u was rodzinne :) Robisz genialne ujęcia i masz swój styl, który widać na każdej fotografii :) Życzę sukcesów i dalszego rozwoju ;) Pozdrawiam :)
    P.S. Gdybyś miała ochotę, upiec coś słodkiego, zapraszam na mojego bloga po przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to najmilsze słowa jakie dostałam odnośnie moich zdjęć od dłuższego czasu! dziękuje <3
      i żałuje, że nie trafiłam na Twojego bloga przed świętami ;)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! *o* Gdzie można kupić taki kapelusz? Może wiesz? :) Poszukuję takowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poście podałam link do bloga Natalii - tam wszystkie ubrania są podpisane :)

      Usuń