Gosia



Kolejna sesja z Gosią, to już chyba 6(?) :D Co prawda w głowie miałam nieco inną wizję tych zdjęć, ale pogoda oczywiście musiała popsuć nam plany... Chciałam żeby było pochmurno, "ciemno", a tego dnia wyszło piękne słońce... Ale nie poddałyśmy się i z efektów i tak jestem zadowolona. Tym bardziej, że była to długo planowana przeze mnie sesja. Gosia jak zwykle spisała się na medal. Zrobiłyśmy dwie stylizacje, które moja modelka przygotowała idealnie, zresztą tak samo jak i makijaż :) Z każdej naszej współpracy wracam do domu jak na skrzydłach i od razu mam ochotę usiąść do komputera i brać się za obróbke! Nie przedłużając, zapraszam do obejrzenia zdjęć, których tym razem jest wyjątkowo dużo! :) I dajcie znać, które zdjęcia najbardziej przypadły Wam do gustu ;)


















12 komentarzy:

  1. Przepraszam, że zapytam, ale ile masz lat? Jesteś naprawdę piękna, mega zazdroszczę Twojej urody! <3
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszly :) Moje serce skradlo 2 i 3 zdjecie :)
    Co to za szkiełko?
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły te zdjęcia! :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie jest meega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia w futerku najlepsze !;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosia jest świetna, mogę to śmiało stwierdzić a miałam z nią tylko jedną sesję :)
    piękne portrety :)

    madzixphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń