Anna



Rzadko zdarza mi się być w pełni zadowoloną ze zdjęć, które nie powstały według mojego pomysłu, ale to co wymyśliła Anna, całkowicie wpasowało się w moje fotograficzne gusta i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że bardzo lubię tę serie! :) Do sesji moją modelke malowała wizażystka Ania, na której fanpejdża serdecznie Was zapraszam <klik>. Po wyczarowaniu pięknego makijażu udałyśmy się z Anną na miejsce, w którym planowałyśmy zrobić zdjęcia. Po dotarciu, w duchu dziękowałam za to, że słońce tam nie dociera – zdecydowanie wolę cień lub łagodne słoneczko, ale to, tego dnia postanowiło przyświecić z pełną mocą ;) Żeby nie przedłużać, zapraszam do obejrzenia zdjęć. Mam nadzieje, że spodobają Wam się tak samo jak mi :)













18 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia
    Piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne ! <3 cudowne kolory i po prostu wszystko. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne zdjecia, modelka jest prześliczna. Bardzo fajnie wybrany klimat :)
    Czekam na kolejny post :)
    www.przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia a modelka jeszcze piękniejsza! :)
    Masz ogromny talent :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, w imieniu swoim i modelki <3

      Usuń
  5. Te zdjęcia wyglądają jak z jakieś reklamy:)
    Świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak mi sie miło zrobiło, jak to przeczytałam :) dziękuje <3

      Usuń
  6. Jakie cudowne ujecia! :) takie delikatne i subtelne :) pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia ... ta ostrość <3

    doneev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, niesamowite zdjęcia! Sama bym takie chciała! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Gratuluję talentu i modelki :)
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna modelka, przepiękne zdjecia!

    http://ksiezycova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia, a modelka prezentuje się na nich fantastycznie, co jest główną zasługą oczywiście fotografa jak i jej stroju, który bardzo fajnie podkreśla jej urodę. :) cudna sesja. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKIE ŚWIETNE ZDJĘCIA!!!!!!
    Nowy post. Zapraszam.
    http://iknowtheuk.blogspot.co.uk/2015/03/fotografia-you-tube-niee-to-nie-moja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny klimat zdjęć! Modelka kontrastuje z otoczeniem, to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń