Ola



Dzisiaj pokażę Wam efekty mojej współpracy z Olą. Zdjęcia wykonałyśmy na potrzeby jej bloga <klik>. Sesja odbyła się w Centrum Warszawy. Mogłabym tam robić zdjęcia bez przerwy, a te miejsca i tak by mi się nigdy nie znudziły ;) Co do Oli – wspaniała młoda dziewczyna! Niezwykle kontaktowa i pięknie prezentująca się przed obiektywem. Na początku coś marudziła, że jest niefotogeniczna, z czym się chyba kompletnie nie możemy zgodzić?? :) Ja osobiście z efektów jestem bardzo zadowolona i mam nadzieje, że Wam też sieęspodobają ;) Z Olą na tyle dobrze nam się współpracowało, że planujemy już kolejną wspólną sesje, mam nadzieje, że nie ostatnią ;) bo praca z tak cudowną osobą, to dla mnie czysta przyjemność! :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i wyczekujcie już naszych kolejnych wspólnych ujęć! :)






3 komentarze: