Natalia



Od pewnego czasu siedział mi w głowie pomysł na sesje, długo szukałam odpowiedniej modelki, ale zawsze mi coś nie pasowało... Jak się okazało, idealną osobą do takich zdjęć jest... moja siostra! Jak to mówią, pod latarnią zawsze najciemniej ;) Sesja odbyła się w naszej rodzinnej miejscowości, na łące "za domem" :) Każda moja współpraca z Natalią to mnóstwo śmiechu i świetne efekty w baardzo krótkim czasie. To bardzo dziwne, ale nasze sesje nie trwają dłużej niż 20 minut, a są tymi, z których jestem najbardziej zadowolona :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć i przy okazji do odwiedzenia bloga Natalii <klik> :)








8 komentarzy:

  1. Ale Natalka ma śliczne włosy ! Zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sesja, jedna z lepszych <3 i modelka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki obiektyw? :o świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50mm 1.4 i 70-300 :) dziękuje :)

      Usuń
    2. Jestem bardzo początkującym amatorem, mam nikona d50 i szukam obiektywu. zależy mi na tym, żeby tło w portretach było bardzo rozmyte. Jaki wybrać?

      Usuń
    3. 50mm 1.8, a jeśli masz więcej pieniążków to 1.4 :)

      Usuń
  4. Zakochałam się, zakochałam!

    OdpowiedzUsuń