Michalina



Niedawno miałam okazje ponownie współpracować z Michaliną z In Concrete Jungle <klik>. Tym razem wykonałyśmy aż trzy stylizacje! :) Pierwsze dwie zrobiłyśmy na dworze, ale niestety pogoda tego dnia nam nie sprzyjała i Michalina zamarzała mi przed obiektywem... dlatego też ostatnią stylizacje wykonałyśmy u Michaliny w mieszkaniu (zwróćcie uwage na pościel, w której robiłyśmy zdjęcia – jest przepiękna *.* na blogu Michaliny lepiej ją widać, więc zapraszam do obejrzenia ;))
Od nowego roku chciałam systematycznie dodawać posty na bloga, ale jak widać mam z tym mały problem... Niedawno robiłam zdjęcia na studniówce i tone w obróbce, dlatego troche tutaj to wszystko zaniedbałam, ale od następnego tygodnia nadrabiam straty i pojawi się kilka postów! :) 











8 komentarzy:

  1. Uwielbiam kolory na twoich zdjęciach :)

    super sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! <3 dużą uwage przykładam do doboru kolorów do danej sesji więc to bardzo miłe, że się podobają <3

      Usuń
  2. aaa michalina najpiękniejsza!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 4 zdecydowani faworyci. przyjemne w odbiorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Fajne kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia :D


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń