Kasia



Sesja, którą Wam tutaj przedstawiam jest jedną z tych, które pomagają mi wierzyć w siebie i w to co robie. Kiedy umawiam się na sesje tfp, jestem pewna danej osoby i mniej więcej efektów jakie uzyskamy. Sesje zleceniowe robie wszystkim, więc tutaj już tej pewności nie mam. I właśnie najmilszym momentem w mojej pracy jest dla mnie to, kiedy przed moim obiektywem staje osoba, która po raz pierwszy bawi się w "modelke", a wychodzi nam coś, z czego jestem mega zadowolona! Tak właśnie było na sesji z Kasią. Spotkałam się z nieśmiałą dziewczyną, której musiałam nieco pomagać w pozowaniu, ale już po wykonaniu kilku zdjęć, kiedy spojrzałam w aparat wiedziałam, że z Kasią można stworzyć mnóstwo pięknych kadrów! :) mam nadzieje, że zdjęcia sie Wam spodobają tak samo jak mi :) zapraszam do oglądania :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz